7 jednostavnih savjeta za učinkovito mršavljenje

0

Kada odlučimo smršaviti, uobičajena je reakcija ljudi da misle da ćemo raditi nešto nezdravo. Zašto je to tako? Ta se reakcija uglavnom javlja zbog toga što su ljudi u prošlosti mršavjeli dijetama koje su bile prilično kontroverzne, nanoseći štetu zdravlju.

Danas, međutim, znamo da je želja za gubitkom suvišne masnoće pravi put jer masti štetno djeluju na tijelo i utječu i na pojavu bolesti i na samu dobrobit pojedinca. Osim toga, moguće je smršaviti na zdrav način, zdravom prehranom i vježbanjem, a da se pritom ne našteti tijelu ni zdravlju.

Gubitak kilograma bez velikih odricanja i napora

Da biste izgubiti višak kilograma, nije potrebno gladovati niti “ispustiti dušu” u teretani. Taj proces može biti potpuno jednostavan i zdrav.

  1. Odreknite se slatkih napitaka. Ne mislim samo na slatka pića i ona za koja svako dijete zna da sadrže previše šećera, poput ledenih čajeva. Bilo bi dobro više ne zaslađivati kavu ili čaj, piti aromatiziranu vodu ili 100% voćni sok. I zapamtite – voćni sok nije napitak za osvježenje, već jelo!
  2. Odreknite se šećera. Jednostavno ga nemojte kupovati kako biste ga učinili nedostupnim kod kuće i prestanite kupovati slatkiše. Ako volite slatke okuse, napravite kolačiće od suhog voća, pahuljica i sjemenki (s velikom količinom vlakana) koji su dovoljno sočni i zdravi. Ako pečete, koristite med ili prirodni zaslađivač, poput stevije.
  3. Naviknite se na čitanje sastava namirnica koje kupujete u trgovini kako biste izbjegli one koje sadrže previše šećera. Jeste li znali da, na primjer, u jogurtima s malo masnoće ispravljaju njihov nedostatak tako što su puno slađi od punomasnog?
  4. Uživajte u zdravim zalogajima. Umjesto peciva i slatkiša koji uz dodatak šećera sadrže i puno masnoće, grickajte orahe i sjemenke. Kalorični su i sadrže masti, ali u zdravom obliku. Na primjer, konzumirat ćete omega masne kiseline i nećete ih morati unositi tabletama ili dodacima prehrani.
Orašasto voće

Orašasto voće sadrži puno zdravih omega masnih kiselina.

  1. Zamijenite nezdrave masti u kuhinji zdravima. Odlučite se za maslinovo i kokosovo ulje, ulje sezama ili kikirikija …
  2. Kad ste pregladni, posegnite za jabukom koja istovremeno sadrži dovoljno voćnog šećera, kao i vitamina i minerala. To će vas zasititi. Ako ste gladni, ali ne želite jabuku, onda možda ipak niste gladni. Vjerojatnije je da vam je samo dosadno.
  3. Krečite se! Ne, ne morate ići u teretanu! Velik je napredak samo imati svakodnevnu rutinu i ne ići svugdje automobilom. Dok gledate TV, prošećite kratko za vrijeme reklama …
Share.

About Author