Redovitom vježbom do vitke figure

0

Vitka figura je ideal koji nije važan samo zbog svoje estetike ili ljepote, već prilično dobro svjedoči o našem načinu života i našim vrijednostima. Svi znamo da je vitko tijelo ono što je često presudno za prvi dojam – ono pokazuje da živimo zdravo, krećemo se i pravilno se hranimo, što također znači da imamo zdrav odnos prema svom tijelu i dobro samopouzdanje.

Zato ne čudi da je vitka figura nešto što nam može, primjerice, pružiti prednost na poslu, jer je to dokaz naše predanosti, odlučnosti i učinkovitosti, koji su pokazatelj našeg uspjeha u svemu što radimo.

Dijeta nije dovoljna za vitku figuru – dugo se ne smatra poželjnom jer pruža samo mršavo tijelo, umjesto lijepog i oblikovanog tijela. To znači da se također morate kretati. I kako pronaći volju i vrijeme za kretanje?

4 savjeta za dobar stas

1. Ne opravdavajte nedostatak vremena. Pola sata dnevno dovoljno je za redovitu vježbu. Činjenica da su jedni od najbogatijih ljudi na svijetu koji imaju vlastite tvrtke i puno više obveza od prosječne osobe upravo oni koji se svakodnevno bave sportom ispunjavajući uz to sve svoje radne odgovornosti.

2. Odaberite odgovarajuću vježbu. Ako znate da vitka figura zahtijeva znoj, ne izbjegavajte to samo zato što ne volite trčati. Pronađite druge vrste vježbi koje su za vas. Plivanje, planinarenje, izvođenje osnovnih vježbi istezanja i joge, plesne vježbe …

Plivanje

Plivanje je odlična rekreacija jer tada rade mišići cijelog tijela.

3. Vitko tijelo ne zahtijeva bogatstvo! Ne trebate ići u fitness centar, jer možete raditi mnogo različitih vrsti vježbi kod kuće bez skupe sportske opreme, skokovi, trčanje na mjestu, trčanje na traci, čučnjevi …

4. Prijatelji bi vam trebali pomoći u motivaciji. Ako vježbate sami, brzo vam dosadi, pa se dogovorite za zajedničku vježbu s partnerom ili prijateljem. Tako će usput doći i vitka figura dok se zabavljate tijekom vježbanja.

Share.

About Author