Mršavljenje sa saunom

0

Jeste li ikad pomislili da je moguće smršaviti u sauni? Bili ste u pravu. Pogledajmo kako izgubiti kilograme saunom i koje su prednosti i nedostaci ove metode. Ako mislite da je vrućina ta koja pomaže otopiti masno tkivo, niste u potpunosti u krivu.

No, zapravo, višak masnoće ne topi se visokom temperaturom. Visoka temperatura ubrzava rad srca, što znači da je tijelo pod fizičkim naporom. Kada je to slučaj, tijelo sagorijeva kalorije. Zbrojimo li dva i dva, sagorijevanje kalorija rezultira gubitkom težine. Možda niste znali, ali sauna mnogo pomaže u potrošnji kalorija u vašem tijelu.

Infracrvena sauna i mršavljenje

Naravno, važno je ne pretjerati sa saunom. Slijedite osnovne upute, pijte dovoljno vode i posjećujte saunu ne više od četiri puta tjedno. Budući da postoji nekoliko vrsta sauna, ispravno je izlagati se infracrvenoj, jer njene infracrvene zrake pomažu u uklanjanju masnih stanica. Ova vrsta saune ima mnogo pozitivnih učinaka na tijelo i zdravlje.

Infracrvena sauna

Zrake u infracrvenoj sauni ubrzavaju topljenje masnoća.

Dobro je znati da je infracrvena sauna prikladna i za starije osobe i one s kardiovaskularnim problemima. Zrak u samoj sobi zagrijava se na samo oko 60 ° C, a zrake utječu dubinski na tijelo. Zagrijavaju ga iznutra, što ovu saunu čini učinkovitijom za gubitak viška kilograma. Olakšava cirkulaciju krvi u tijelu, ubrzava eliminaciju toksičnih tvari, povećava potrošnju kalorija i potiče sam metabolizam.

Kolika je kalorijska potrošnja saune?

Ako vas zanima koliko kalorija možete potrošiti posjetom sauni, imajte na umu sljedeće informacije. Polusatna sauna, poput infracrvene, pomaže tijelu da potroši fascinantnih 900 do 2400 kcal! Također, ubrzana cirkulacija krvi utječe na celulit. Dame će sigurno uživati u ovoj informaciji, možda čak i navratiti do prve saune na putu kući.

Metabolizam se tijekom saune ubrzava do tri puta, a otkucaji srca povećavaju se za 50%. Zajedno s temperaturom, dovode do raspada masnih stanica i, posljedično, niže tjelesne težine.

Zapamtite, kada posjetite saunu morate slijediti nekoliko bitnih savjeta. Ne odlazite u saunu neposredno nakon obroka. Pijte dovoljno vode i ostanite u sauni ne dulje od pola sata ili dok vam više ne bude ugodno. Korištenje saune izvan svojih mogućnosti može dovesti do neugodnih situacija koje ni na koji način neće imati blagotvoran učinak na vaše zdravlje. Pobrinite se da nadoknadite izgubljene vitamine i minerale nakon saune i dobro se odmorite.

Share.

About Author