Masaže u službi njege tijela

0

Različitim tehnikama lupkanja, pritiskanja i istezanja redovita masaža povoljno djeluje na opće stanje organizma, a zaslužna je i za bolji tonus kože i vezivnog tkiva. Masaža se može koristiti kao osnovna terapija, ili može biti dopuna ostalim terapijama kod određenih zdravstvenih stanja. Osim toga, korisna je i za osobe koje su dobrog zdravlja kao način relaksacije tijela i uma.

Vrste masaža i njihove dobrobiti

Postoje razne vrste masaža i vjerojatno ste se i sami našli u situaciji gdje se pitate koja je masaža za što i koja je za vas najbolja. Termini koji se najčešće koriste kod masaža su klasična, relaksirajuća, sportska te limfna drenaža. Anticelulitna masaža upravo je ono što joj i samo ime kaže, a važno je da je izvodi stručna osoba kako ne bi došlo do modrica i ozbiljnih posljedica kao što pucanje kapilara.

  • Klasičnu masažu često se miješa sa relaksirajućom masažom, no ne radi se o istim masažama. Klasična masaža za cilj ima poboljšanje cirkulacije i po intenzitetu je između relaksirajuće i sportske masaže. S druge strane, relaksirajuća masaža najkvalitetnija je kod otklanjanja stresa. Klasična masaža djeluje opće smirujuće, a kod sportaša se koristi kao zagrijavajuća tehnika; podiže temperaturu za 2-3 stupnja, a djeluje i na potkožno tkivo i mišiće. Relaksirajuća masaža je nježna, a važan je i ambijent i ugođaj koji pridonose općem opuštajućem dojmu. Eterična ulja, mirisne svijeće i tiha glazba ne poznaju stres.
  • Medicinska masaža namijenjena je rješavanju fizičkih tegoba kao što su bolovi u vratu i leđima, trnci u rukama i nogama, glavobolje i problemi s kralježnicom te upale mišića i stanja nakon operacije. Ova masaža za cilj ima ublažavanje stanja, a to se postiže pojačavanjem kapilarne cirkulacije što znači bolju opskrbu kisikom i ubrzavanje metabolizma.
  • Sportska masaža za glavni cilj ima pospješiti i ubrzati oporavak mišića nakon fizičkog napora. Tehnika je inače dosta jakog intenziteta, ali individualna potreba sportaša na kojem se tehnika primjenjuje definira primarna je kod ove, kao i ostalih masaža. Masažom se pospješuje dotok krvi u mišić, pa ona ujedno služi za oporavak, ali i za zagrijavanje mišića.

  • Limfna drenaža komplicirana je i prilično izazovna tehnika, a posebno se preporuča u postoperativnom periodu jer ubrzava oporavak cijelog organizma. Drenaža je neophodna za opskrbu stanica kisikom i uklanjanje otpadnih tvari. Uspješno rješava probleme migrena, sportskih ozljeda te reumatskih oboljenja, kao i stres i napetost.
  • Anticelulitna masaža najuspješnija je tehnika za rješavanje celulita, ali je presudno da je izvodi kvalitetan maser. Ova masaža ne smije biti jako bolna i nipošto ne smije ostavljati modrice. Kod tehnike se koriste različiti pokreti sa smjerom kretanja prema srcu, a sve kako bi se pokrenuo limfni sustav.

Nakon tretmana masažom koju odaberete primijetit ćete poboljšanje općeg raspoloženja te smanjenje tjeskobe te napetosti. Važno je odlučiti se za kvalitetnog masera, a masažu odabrati prema trenutnim vlastitim potrebama.

Dijeli.

About Author

Doktor

Ponekad više ne znamo gdje nam je glava, no samo je pitanje vremena kada će nas zadesiti stres. Vrijeme je da promijenimo svoje misaone obrasce i ponašanja. Na portalu objavljujemo korisne članke kojima želimo svima pomoći voditi ljepši, zdraviji i kvalitetniji život.