Kako se nositi s prekidom veze?

0

Prekid veze može biti vrlo težak za muškarce, pogotovo nakon dužeg trajanja veze. Smatraju nas jakim, alfa mužjacima koji bi trebali biti otporni na te osjećaje gubitka i promjena u našem životu. Ali ovo je potpuno pogrešno razmišljanje, mi muškarci smo drugačiji nego što se to ponekad ženama čini
Muškarci su ranjiva bića.

Nerijetko imamo velikih problema nakon raskida jer ne možemo kontaktirati nikoga za pomoć kako bismo se pravilno suočili s krajem veze i nastavili dalje s našim životima. Žene su postavile više mreža kako bi razgovarale o svojim emocijama s prijateljima i obitelji. Muški s prijateljima obično ne razgovaraju o tim stvarima jer nam se to ne čini „muški”. Dakle, nemamo niti jedan ventil koji možemo otpustiti i reći kako se osjećamo. Prekid s djevojkom je za nas težak proces.

Sve započinje osnovnim, ali vrlo teškim savjetom: morate prihvatiti. Vaše emocije moraju doći do izražaja i nemojte ih zadržavati u sebi. Emocije za koje mislite da će uništiti vaš svijet i učiniti vas manje muškim u očima drugih ljudi. Postali ste emocionalno i fizički ovisni o svojoj bivšoj, pa je činjenica da nje više nema u vašem životu poput iznenadnog gubitka heroina za ovisnika.

5 faze prekida veze

Suzbijanje tih osjećaja koje iskusite nakon prekida ili pokušaj bijega od njih samo će produžiti proces preboljenja vaše bivše djevojke. Prekid se može činiti kao smrt voljene osobe. Samo, ta osoba je još uvijek živa. Studija koju je prije desetljeća provela psihologinja Elisabeth Kübler-Ross utvrdila je da morate proći kroz pet faza da biste zaista prevladali prekid. Malo morbidno, zar ne? Ali vrlo važno.

1. Poricanje

Prvo dolazi faza poricanja. Razmišljat ćete „kako mi se to može događati?” Svjesni ste da je veza gotova, ali vaše srce nije spremno da ta osoba nestane iz vašeg života. Još uvijek postoji nada da će se stvari možda promijeniti, pogotovo ako ste vi ostavljeni.

U ovoj je fazi presudno prekinuti komunikaciju s bivšom djevojkom. Napravite digitalni detox blokirajući je na društvenim mrežama, izbrišite ili barem spremite zajedničke fotografije negdje gdje ih nećete morati gledati. U protivnom ćete biti u iskušenju da je kontaktirate, a tako ćete samo pogoršati situaciju dok pokušavate preboljeti prekid.

2. Ljutnja

Iza poricanja dolazi val bijesa. Ljuti ste na nju, na sebe, svoje prijatelje, obitelj, čak i na svog stomatologa. Ljutnja možda uopće nije racionalna, ali obično dolazi u vrijeme kada pokušavate preboljeti prekid. U redu je osjećati bijes, samo gledajte kuda vas taj bijes vodi.

Ne želite ljutnju usmjeravati na svoje kolege i svoje najmilije, jer nisu oni krivi što ste vi prekinuli sa svojim partnerom. Također, nemojte pokušavati suzbiti bijes jer će kasnije biti još jači. Pronađite pametan način da se nosite s tim. Predlažemo trčanje, fitness ili možda neke borilačke vještine.

3. Moljenje

Kad nestane bijes, vaš um počinje pregovarati s prošlošću i moguće je da ćete pokušati uspostaviti komunikaciju s bivšom djevojkom. Počinjete razmišljati kako „možda postoji način da popravimo stvari” ili “ako bih mogao otići psihologu ili odgovarajućem stručnjaku, mogao bih riješiti ta neriješena pitanja.”

Odjednom vam pada na pamet da još uvijek postoji šansa da ponovno budete zajedno. U ovom je trenutku vrlo važno ograničiti svu komunikaciju s bivšom. Moguće je da ćete ispasti očajni, čak i pomalo ludi. U ovoj fazi još nije vrijeme za ulazak u prijateljsku zonu. Treba biti svjestan da će ova faza proći.

4. Depresija

Mrak. U šoku ste, ljuti ste, zbunjeni i nerazumno optimistični. Iza tih osjećaja stoji tuga. Tužni ste, zbog sebe i zbog svoje veze. Čak i mali zadaci, poput ustajanja ujutro ili kupovine osnovnih stvari, mogu se činiti zastrašujućima. Činjenica je da morate to proći. Tuga će doći i morate je prihvatiti.

Okružite se pravim ljudima: prijateljima i obitelji koji vas vole. Možda onima koje niste dugo vidjeli, a koji će vas razveseliti. Krenite na putovanje. Jednako je važno držati se podalje od toksičnih prijatelja koji vas pokušavaju odvesti na pogrešan put. To su “prijatelji” koji će vas potaknuti da uzimate drogu i pijete neograničene količine alkohola. Ako imate većih problema s funkcioniranjem, savjetujemo vam da pronađete dobrog terapeuta koji će vas voditi putem oporavka.

5. Prihvaćanje

Posljednja faza. Na kraju ćete se suočiti s činjenicom da se krećemo naprijed u životu. Nadamo se da ste se konačno pomirili s prekidom i možete zatvoriti tu stranicu. Krenite ususret novim avanturama. Na kraju ćete biti spremni izgraditi platonski odnos sa svojim bivšim partnerom i bit ćete zahvalni na iskustvu koje ste imali zajedno. Vjerojatno je to imalo velikog utjecaja na ono tko ste sada i vjerojatno ste puno naučili iz ove veze. Zato budite zahvalni za ono što vam se dogodilo, čak i ako je bilo teško.

Share.

About Author