Kako po porodu najbrže izgubiti kilograme?

0

Svaka žena nakon poroda želi izgledati jednako dobro kao i prije trudnoće, ili možda čak i bolje. U prosjeku, očekuje se da žene tijekom trudnoće dobiju više od 10 kilograma. To je potpuno normalno, jer je potrebno voditi računa o težini djeteta koje nosi, povećanju grudi, proširenju maternice, posteljici koja okružuje plod, povećanom volumenu krvi, zalihama masti, te povećanom volumenu vode i amnionske tekućine. No, bez obzira na to, žene bi i u trudnoći trebale jesti zdravo, uravnoteženo i umjereno.

Većina žena smršavi rođenjem djeteta, no još uvijek imaju nekoliko kilograma viška. Težina dobivena trudnoćom može se izgubiti s puno volje i truda. U nastavku se nalazi 7 odličnih savjeta kako smršavjeti nakon poroda.

1. Unositi dovoljno hranjivih sastojaka

Nakon poroda, ženama je potrebna veća količina hranjivih sastojaka u obliku vitamina, minerala, proteina, esencijalnih masti i mnogih drugih hranjivih tvari potrebnih za zdravlje. Trebale bi imati najmanje 4 do 6 umjerenih obroka dnevno i piti najmanje 2,5 litara vode. To je ujedno i prvi veliki korak prema gubitku viška kilograma.

2. Slijediti upute za vježbanje dobivene u rodilištu

Odmah nakon poroda, žene ne bi smjele gladovati i intenzivnije gubiti kilograme. Istodobno, ne smiju na svoju ruku raditi različite fizičke vježbe, već slijediti one naučene u rodilištu. Te će im vježbe omogućiti da brzo, i nadasve na zdrav način, izgube višak kilograma.

3. Dojenje pomaže kod intenzivnog mršavljenja

Mnoga istraživanja sugeriraju da žene koje doje mnogo brže gube kilograme. Dojenje se stoga ne smije izbjegavati. Ono je dobro ne samo za njih, već i za dijete koje dojenjem dobiva hranjive tvari i gradi imunitet.

4. Intenzivnije vježbanje nakon savjetovanja s ginekologom

Žene bi se trebale savjetovati sa svojim ginekologom šest ili sedam tjedana nakon poroda radi intenzivnije tjelovježbe koja se ranije ne preporučuje. Tek nakon savjetovanja mogu započeti umjerenu tjelovježbu, koju potom polako pojačavaju.

5. Najkorisniji trening nakon poroda

Nakon određenog vremena, žene koje žele biti lijepe i spremne nakon poroda trebale bi se baviti plivanjem i vježbanjem u bazenu, svakodnevnim šetanjem, rolanjem, biciklizmom, laganim aerobikom, jogom, te pilatesom.

6. Vježbanje najmanje tri puta tjedno po 60 minuta

Gubitak kilograma nakon poroda bit će najuspješniji ako su žene aktivne barem tri puta tjedno, uz 60 minuta aktivnog vježbanja i odgovarajuće vježbe. Također, žene mogu započeti umjerenu dijetu, koja se temelji prvenstveno na zdravoj prehrani, tri mjeseca nakon poroda.

7. Škola za mršavljenje

Za sve žene koje stvarno ne znaju kako započeti s mršavljenjem nakon poroda, te za sve one koje unatoč svom velikom uloženom trudu to ne uspijevaju, postoji posebna škola mršavljenja. U njoj se mršavi pod stručnim vodstvom i liječničkim nadzorom. Stoga, ako gubitak kilograma ne ide prema planiranom, škola mršavljenja će sigurno pomoći.

Share.

About Author