Antigravitacijske vježbe najbolje su detoks vježbe

0

Uslijed nedostatka fizičke aktivnosti među limfnim čvorovima, u međućelijskim prostorima, zaustavlja se limfa i nakupljaju se otpadne tvari ćelija. Ćelije počinju trunuti što pogoduje razvoju raznih bolesti uključujući onkološke bolesti i alergije. Natečene noge i zglobovi simptom su problema sa limfom i poziv na detoksikaciju, vježbom i prehranom.

Što su antigravitacijske vježbe?

Antigravitacijske vježbe su, kako im i ime kaže, sve one vježbe koje se izvode na nogama pritom naprežući kosti i mišiće kontra gravitacijske sile, dakle, odižući nas od tla. Ples, hodanje, jogging i aerobik odlični su primjeri antigravitacijskih vježbi.

Ovaj tip vježbi najbolji je oblik fizičke aktivnosti uz detoksikaciju organizma prehranom, a upravo zato što potiču rad limfnog sustava. Za razliku od kardiovaskularnog sustava koji ima „pumpu“ – srce , koje krv tjera kroz krvožilni sustav, limfni sustav nema ništa što će limfu tjerati „gore“ i tu nastupaju antigravitacijske vježbe.

Antigravitacijski trening i skakanje na trampolinu

Kako je gore navedeno, antigravitacijske vježbe su one koje idu kontra gravitacijske sile. Skačući gore-dolje milijuni stanica našeg organizma kreću se i sudaraju jačajući na taj način stanične membrane što direktno utječe na jačanje i tonus tkiva, te eliminiraju nakupljene otrove.

Za razliku od ostalih antigravitacijskih vježbi koje se izvode na tvrdoj podlozi, najjednostavnije skakanje na trampolinu gotovo da nema negativne učinke na zglobnotetivni sustav jer se opterećenja apsorbiraju. Nadalje, skakanje na trampolinu učinkovitije je i od trčanja prema nekim istraživanjima NASA-e, a već 20 minuta skakanja troši kalorija kao i 60 minuta hodanja.

Skakanje na trampolinu

20 minuta skakanja na trampolinu troši kalorija kao i 60 minuta hodanja.

Skačući, rad stanica se ubrzava i pokreće se limfa koja je zadužena za nakupljanje i izbacivanje otrova iz tijela. Pojačana cirkulacija, nadalje, stanicama donosi više kisika i hranjivih tvari. Antigravitacijiski trening podrazumijeva izvođenje laganijih i intenzivnijih vježbi na trampolinu po okomitoj osi (gore-dolje), a ovakve se vježbe primjenjuju u rekreaciji i rehabilitaciji, ali i u vrhunskom sportu. Mišićni rad nužan je za pokretanje limfe po tijelu.

Ukoliko se premalo krećete i pijete premalo vode, vaša je limfa vrlo vjerojatno gusta i puna toksina. Dok takva limfa kruži po tijelu, ona prenosi viruse i bakterije, stanice karcinoma i slično. S druge strane, redovitom fizičkom aktivnošću limfa kola tijelom do 15 puta brže i brani organizam.

Osim dobrobiti za limfni sustav, antigravitacijske i sve ostale vježbe, nose sa sobom još mnoštvo benefita. Tjelovježba od mlade dobi povećava gustoću kostiju što kasnije za posljedicu ima sporije gubljenje koštane mase. Slijedeći pozitivni učinci vježbanja su poboljšanje koordinacije i ravnoteže, a tjelesna aktivnost kao takva prevenira pojavu kroničnih bolesti. Sve ove činjenice neka vam budu izvor motivacije ne bi li vam fizička aktivnost postala svakodnevna navika.

Dijeli.

About Author

Doktor

Ponekad više ne znamo gdje nam je glava, no samo je pitanje vremena kada će nas zadesiti stres. Vrijeme je da promijenimo svoje misaone obrasce i ponašanja. Na portalu objavljujemo korisne članke kojima želimo svima pomoći voditi ljepši, zdraviji i kvalitetniji život.