7 znakova da ste na lošoj dijeti

0

Je li vaš plan za mršavljenje predobar da bi bio istinit? Ako se odlučujete između različitih planova za mršavljenje, usporedite svoj  plan s ovim popisom znakova koji vas možda pripremaju za neuspjeh.

Većina nutricionista će vam reći kako ne postoji grupa namirnica ili nutrijenti koje biste trebali potpuno eliminirati. Prehrane koje zabranjuju veleprodaju makronutrijenata, poput ugljikohidrata, obično su dugoročno neodržive i izdajnički su znak loše prehrane. Ugljikohidrati su, na primjer, neophodni za opskrbu energijom. Vjerojatno možete prestati jesti bilo što na kratko vrijeme bez problema. Ali ako je smanjenje cijele skupine namirnica razlog mršavljenja, počet ćete ponovno dobivati kilograma ​​čim zagrizete svoje sljedeće pecivo.

Ako je vašoj prehrani potrebna promjena, nije samo vaš struk ono što će vam dati do znanja da nešto nije u redu.

1. Kosa vam je kao slama

Vaši organi zahtijevaju odgovarajuću prehranu kako bi pravilno funkcionirali, a zdrava kosa nije iznimka. Dijeta s izgladnjivanjem može uzrokovati lomljivu kosu – ili još gore, gubitak kose.

Studije pokazuju da su dijete s niskim udjelom proteina, esencijalnih masnih kiselina i hranjivih tvari poput vitamina C, cinka i željeza povezane s gubitkom kose, stanjivanjem kose i gubitkom pigmentacije. Ciljajte na nemasne izvore proteina (mislimo na jaja i lososa na žaru), puno voća i povrća te sjemenke i orašaste plodove za zdravu kosu.

2. Vaša koža prerano stari

Starenje je neizbježno. No, sve veći broj istraživanja pokazuje da hranjiva prehrana može promicati zdravlje kože i odgoditi vanjske znakove starenja kože. Prehrana bogata vitaminima A, C, D i E – uz ključne antioksidanse i flavonoide – ima blagotvorne učinke na kožu. Da biste dobili mladenačkiji izgled, konzumirajte pet ili više porcija voća i povrća dnevno.

3. Imate katastrofalno oralno zdravlje

Upaljene desni, krvarenje i karijes znakovi su loše prehrane. Višak šećera je krivac za karijes. Ako se nađete kod zubara, razmislite o tome koliko zaslađenih pića i hrane konzumirate. Osim toga, natečene ili krvarenje desni često su povezane s unosom premalo vitamina C u prehrani. Vitamin C možete pojačati hranom kao što su jagode, rajčice, lisnato zeleno povrće i krumpir.

4. Vaš mozak se osjeća iscrpljeno

Imate li problema s pamćenjem ili koncentracijom? Borite se s umorom? Mozak ovisi o dobroj prehrani kako bi najbolje funkcionirao. Posebno je važan adekvatan unos omega-3 masnih kiselina; igra ulogu u kognitivnom razvoju u svim fazama života. Kako biste unosili dovoljno omega-3 u svoju prehranu, birajte namirnice kao što su orasi, sjemenke lana, riblje ulje i divlji losos.

5. Imate probavne tegobe

I proljev i zatvor mogu se pojaviti ako ne jedete dovoljno vlakana. Ako ste umorni od probavne nelagode, pokušajte povećati unos vlakana jedući više cjelovitih žitarica poput smeđe riže i zobi, uz orašaste plodove, sjemenke i svježe ili smrznute proizvode.

6. Rane vam teško zacjeljuju

Da bi ogrebotina, posjekotina ili veća rana brzo i dobro zacijelila potrebna joj je odgovarajuća opskrba hranjivim tvarima. Ako je taj proces spor, možda je kriva loša prehrana. Loša prehrana utječe na snagu novog tkiva, vrijeme oporavka i koliko dobro se vaše tijelo bori protiv svake infekcije koja se uvuče u ranu.

Rane

Adekvatan unos hranjivih tvari osigurava da vaše rane brzo zacijele.

Istraživanja su pokazala da je dovoljan unos kalorija, proteina i hranjivih tvari neophodan za pravilno zacjeljivanje rana. Usredotočite se na održavanje zdrave, uravnotežene prehrane. Vaš imunološki sustav će vam biti zahvalan.

7. Lako se razbolite

Loše prehrambene navike mogu ugroziti vaš imunološki sustav i izazvati bolesti i infekcije. Optimalna prehrana može pomoći imunološkom sustavu. Birajte hranu bogatu vitaminima A, C i E, cinkom, selenom, željezom i folnom kiselinom. Počnite s povećanjem unosa svježeg voća, povrća i cjelovitih žitarica—posebno citrusa, lisnatog povrća, kokica (preskočite dodatni maslac i sol) i smeđe riže.

Dijeli.

About Author

Doktor

Ponekad više ne znamo gdje nam je glava, no samo je pitanje vremena kada će nas zadesiti stres. Vrijeme je da promijenimo svoje misaone obrasce i ponašanja. Na portalu objavljujemo korisne članke kojima želimo svima pomoći voditi ljepši, zdraviji i kvalitetniji život.