5 razloga za redovitu tjelovježbu

0

Svi znamo da je redovita tjelovježba vrlo zdrava i korisna, no još uvijek ne vježbamo dovoljno često. U nastavku pročitajte kako nam redovne sportske aktivnosti mogu biti od koristi.

1. Tjelovježba poboljšava naše raspoloženje

Nakon napornog i stresnog dana, obično smo umorni, bezvoljni i asocijalni. Vježbanje na samo 30 minuta u teretani ili na otvorenom mogu nam u potpunosti promijeniti raspoloženje, jer sportskim aktivnostima u mozgu oslobađamo tvari koje pozitivno utječu na naše raspoloženje. Redovito vježbanje također će transformirati vaše tijelo što će zauzvrat pozitivno utjecati na vaše samopouzdanje.

2. Imat ćete više energije

Uspušete se od uspinjanja stepenicama? Umorni ste od svojih svakodnevnih poslova? Redovita tjelovježba povećat će vam fizičku snagu i kondiciju i olakšavati vaše svakodnevne poslove. Sportske aktivnosti povećavaju opskrbu kisikom i hranjivim tvarima u cijelom tijelu i tako pomažu učinkovitijem radu kardiovaskularnog sustava. Kad vam srce i pluća rade učinkovitije, imat ćete i više energije za rad i druge aktivnosti.

3. Kontrolira tjelesnu masu

Redovita tjelovježba definitivno će nam pomoći pri mršavljenju ili samom održavanju željene težine. Svakom tjelesnom aktivnošću trošimo kalorije – što je aktivnost intenzivnija, to je veća količina potrošenih kalorija. Nije potrebno vježbati nekoliko sati dnevno, dovoljno je 30 minuta treninga visokog intenziteta. Korisne su i manje vježbe, poput dnevnog hodanja stepenicama umjesto vožnje liftom.

4. Usporava proces starenja

Nakon tridesete godine, većina ljudi svake godine izgubi određeni postotak kondicije. Uz redovnu tjelesnu aktivnost, možete dugo ostati u dobroj kondiciji. Tjelovježba također zadržava fleksibilnost kože i smanjuje mogućnost pojave bolesti povezanih sa starenjem (osteoporoza, srčane bolesti ili moždani udar).

5. Pomaže u poboljšanju sna

Mnoga istraživanja pokazala su da su redovita tjelovježba i poboljšanje sna usko povezani. Trideset minuta tjelesne aktivnosti nekoliko puta tjedno može vam pomoći da bolje spavate. Preporučuje se vježbanje ujutro ili popodne, jer nakon napornih večernjih sportskih aktivnosti možete imati previše energije da biste dobro spavali.

Share.

About Author